مشاوره برنامه نویسی و فنی

ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی استارتاپ خود باشید و یا بخوانید از مشاوره فنی یک متخصص برای توسعه‌ی آن استفاده کنید. مشاوره برنامه نویسی همچنین می‌تواند برای علاقه‌مندانی که در تلاش‌اند تا مسیر شغلی خود را پیدا کنند، کارامد باشد و به آن‌ها کمک کند که مسیر را سریع‌تر و ساده‌تر طی کنند.

با رشد روزافزون کسب‌وکارهای آنلاین و وابستگی هرچه بیشتر به حوزه‌های مهندسی و توسعه نرم‌افزار، نقش برنامه نویسان پررنگ‌تر از همیشه شده است. در کارساز تلاش کردیم با ایجاد بخش مشاوره برنامه نویسی به نیاز متخصصان در این حوزه پاسخ دهیم.

مشاوران برنامه نویسی و فنی

حوزه های مشاوره برنامه نویسی

همان‌طور که عنوان شد، حوزه توسعه نرم‌افزار و به پشتوانه‌ی آن، حوزه‌ی مشاوره فنی و مشاوره برنامه نویسی بسیار گسترده است. حوزه‌ی نرم‌افزار شامل تکنولوژی‌ها، زبان‌ها و گرایش‌های مختلف است که منجر می‌شود طیف تخصصی آن ابعاد وسیعی داشته باشد. به طور خلاصه می‌توان شاخه‌های مختلف در حوزه‌ی مشاوره برنامه نویسی و فنی را در قالب‌های زیر مشخص کرد:

توسعه نرم‌افزار | مشاوره فنی
توسعه نرم‌افزار
انتخاب تکنولوژی
انتخاب تکنولوژی
مدیریت زیرساخت
مدیریت زیرساخت
توسعه اپلیکیشن | مشاوره فنی
توسعه اپلیکیشن
مشاوره وردپرس
مدیریت تیم فنی
مشاوه بهبود امنیت
توسعه بک اند
توسعه فرانت اند
توسعه فرانت اند
مشاوره ووکامرس | مشاوره برنامه نویسی
مشاوره ووکامرس

مشاوره شغلی برنامه نویسی

برای دریافت خدمات مشاوره شغلی برنامه نویسی و فنی با افراد متخصص در این حرفه می‌توانید با «تعرفه حمایتی» از طریق بخش زیر نسبت به انتخاب مشاور مورد نظر خود اقدام کرده و با ایشان گفت‌وگو داشته باشید.

در جلسه مشاوره شغلی فنی می‌توانید بسته به سطح حرفه‌ای و کاری خود پیرامون طیف وسیعی از موضوعات با مشاور برنامه نویسی گفتگو کنید. موضوعات اصلی گفتگو با مشاوره شغلی را می‌توانید در ادامه ببینید.

بازبینی و اصلاح رزومه و لینکدین
آماده‌سازی برای مصاحبه استخدامی | مشاوره فنی
آماده‌سازی برای مصاحبه استخدامی
راهنمای انتخاب مسیر شغلی
راهنمای انتخاب مسیر شغلی
امکان پیشنهاد فرصت کاری | مشاوره بازاریابی
امکان پیشنهاد فرصت کاری
توسعه شبکه ارتباطات حرفه ای
توسعه شبکه ارتباطات حرفه ای

پرسش های متداول مشاوره برنامه نویسی

چه زمانی به مشاوره فنی نیاز داریم؟

اگر در حال توسعه محصول و کسب‌وکار دیجیتال خود هستید و دانش فنی پایینی دارید، می‌توانید از مشاوره با یک متخصص فنی استفاده کنید. همچنین در مواقعی که نیاز دارید صحت عملکرد تیم فنی را بسنجید می‌توانید از کمک یک مشاور فنی استفاده کنید.

هزینه مشاوره برنامه نویسی و فنی چقدر است؟

هزینه مشاوره بسته به زمانی‌که مشاور صرف می‌کند، سابقه و تجارب او می‌تواند متفاوت باشد. هزینه مشاوره بازاریابی در کارساز در بازه‌ای بین پانصد هزار تومان تا یک میلیون تومان به ازای هر جلسه است.

چه سوالاتی در جلسه مشاوره فنی طرح کنیم؟

بهتر است پیش از درخواست جلسه مشاوره، مسائل و سوالات خود را شناسایی کرده و بر اساس یک دستور کار مشخص با مشاور خود جلسه را برگزار کنید. مطلوب آن است که ابتدا چشم‌اندازی واقعی از سازمان ارائه کنید و سپس مسائل اصلی‌تان را شفاف و با اطلاعات دقیق مطرح نمائید.

امتیاز بدهید!